donderdag 23 november 2023

Weer gaan bloggen?

 







Zal ik weer gaan bloggen? Soms kriebelt het best wel. Het is toch ook wel een leuk dagboek. Al lang niet gequilt, dus dan ook geen blog. Mijn laatste quilt was de high tea with hattie. Daarvoor de schoolgirl quilt gemaakt. Beide heerlijke quilts om te maken. Vorige week zondag weer eens een aantal quilts uit de mand gehaald en in de kamer uitgestald. Mijn BOM quilt is inmiddels helemaal gequilt. De Sutton grange hangt nog te wachten om gequilt te worden. Zal ik de draad weer oppakken? Met quilten ben ik vandaag weer met een nieuw project gestart. De hunter star quilt. Misschien geeft het bloggen over de vorderingen van deze quilt , inspiratie om door te zetten. Wat zeggen jullie, weer gaan bloggen? 

                                 Lieve groetjes

                                      Brigitt@

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer eens iets van je te lezen na al die jaren.
    Tja... weer gaan bloggen.... het is aan jou natuurlijk.
    Het is leuk om dingen te delen en het nieuws bij anderen te lezen.
    Het hoeft natuurlijk niet elke dag of elke week, maar gewoon als je iets nieuws te melden hebt.
    Ik heb verschillende kaarten die jij me eens gestuurd heb nog in mijn quiltkamer hangen :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je het mist, zou ik zeggen; doen! Het is inderdaad een leuk naslagwerk/dagboek voor jezelf. En het is niet iets dat je elke week MOET doen, als twee keer per jaar voor jou voldoende is, is dat ook goed hè.
    In ieder geval leuk weer eens iets van jou te lezen en te zien, prachtige quilts!

    BeantwoordenVerwijderen