donderdag 8 juni 2017

Het gaat goed met mij.



Lieve bloglezers,  ik heb hier al een hele tijd geen blog meer geplaatst. Maar het gaat goed met mij. 
De helft van de bestralingen zit er inmiddels op . Ik moest er 21 en vanaf vandaag heb ik er nog 9 te gaan. Ben aan het aftellen.  De eerste weken vielen mij ontzettend tegen, misschien ben ik toch iets te stoer geweest. Na een week werd ik dan ook heel hard teruggefloten en liep ik mentaal even vast. Zelf schrok ik hier enorm van, maar de mensen om mij heen en de arts hadden dit wel zien aankomen. Heb de afgelopen week veel geslapen,  gelezen en heel veel gesnotterd en gepraat. En oh wat is het dan ontzettend fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die je er weer bovenop helpen. En dat is gelukt hoor, mentaal heb ik alles weer op een rijtje. Het komt helemaal goed.




Natuurlijk heb ik niet helemaal stil gezeten. Voor de bestralingen zijn we met ons viertjes nog lekker even een weekend weggeweest. Heerlijk gebivakkeerd in een blokhut in Drenthe. Op een dag de kinderen naar het zwembad gebracht en toen zijn Paul en ik op de strún gegaan. Laten er nou wel twee quiltwinkels in de buurt van de blokhut zijn. 




Dus op zoek gegaan naar de Stofmeid in Borger en de Naaidoos in Nieuw Buinen. Twee totaal verschillende winkels. Helaas gaat de Naaidoos sluiten, want jeetje wat een groot assortiment. Prachtige roze stofjes voor mijn ooit te maken Sarah Morell quilt gescoord.  En Paul kwam nog muziekstofjes tegen mét een trekharmonica, dus kwam al snel de vraag, zou je ......  Tuurlijk, want dat had ik immers al eens beloofd. 
En met zulke stofjes hoef je ook niet moeilijk te doen. Hup een voorkant en een achterkant, een vulling er tussen en onder de naaimachine door. En in een dag heb je een super leuk quiltje. Nu is de trekharmonica beschermd tegen stof. 

Verder wordt er zo nu en dan aan Foep gewerkt en komt het blikje met driehoekjes voor de Sisters  soms even te voorschijn. Fysiek lukt het handwerken best, maar het hoofd wil nog niet helemaal meewerken. Ook dat komt weer helemaal goed, alles op zijn tijd.


Afbeeldingsresultaten voor wolvenlus



Voor nu kruip ik weer lekker op de bank, met mijn boek, onder een quilt, heerlijk.




Groetjes en tot de volgende keer,
Brigitt@



11 opmerkingen:

  1. Goede moed, en fijn dat het al weer beter gaat. Sterkte voor wat je nog moet krijgen. Lieve mensen om je heen is een zegen
    Mooi boek heb het ook gelezen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een kanjer lieve schat!! ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het een beetje beter gaat,sterkte voor de komende tijd en zorg goed voor jezelf.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je je nu weer beter voelt. Het is ook echt niet niks. Je hele lijf overhoop. Geen wonder dat het even niet goed gaat.
    Je bent dapper hoor.
    Sterkte nog en heel veel liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een topper en een vechter, dat blijkt wel uit je blog! Ik denk dat het vechten niet gaat zonder diepe dalen en hier en daar een lichtpuntje. Een zegen als je op de moeilijke weg mensen hebt om je te ondersteunen, begeleiden en af en toe dat duwtje in de rug kunnen geven!
    En wat is het dan heerlijk om een fijne hobby te hebben!
    Geniet van je mooie boek, ook een van mijn favoriete schrijvers! Goed weekend en toi,toi,toi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk stofje met die muziek instrumenten. Daar heb je snel een leuk quiltje van gemaakt.
    Nog even genoten van het mooie Drenthe voordat de bestralingen gingen beginnen.
    Nu op de helft, het aftellen is begonnen.
    Dat het elke dag moet maakt het erg zwaar, maar het gaat wel sneller.
    Af en toe een steekje, verder lekker lezen, en hopelijk breekt de zon weer door, dat is ook lekker om straks weer in de tuin te zitten.
    Geniet van de lieve mensen om je heen.
    Wens je nog veel sterkte Brigitta.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het eind in zicht is.
    Dan kom ik gauw bij je langs om lekker bij te kletsen.
    Wat een leuk huisje hadden jullie in Drenthe.
    En ook nog leuke lapjes gescoord dat is de kers op de taart.
    Hou je haaks deze laatste keren en tot gauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met alles. En geniet maar van je boek, het is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het eind van de bestraling inzicht is. Doe lekker waar je zin in hebt en lekker in een langzame modes. Geniet van je boek en af en toe een handwerkje.
    Succes met alles. Groetjes, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vind ik het fijn te lezen dat het goed met je gaat!
    Zet 'm op Meis en ga zo door!!!!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen